ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
 
ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ
ΕΠΙΣΤΟΛΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Έχοντας μεταφράσει τη γνώση που προέρχεται από τις ανάγκες των πελατών μας για επικοινωνία σε ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα, δημιουργούμε έντυπα εργαλεία που απλοποιούν την κάθε επιχειρηματική σας δραστηριότητα. Έχοντας σχεδόν 4 δεκαετίες πετυχημένης παρουσίας στην εκτυπωτική και επικοινωνιακή κοινότητα, η Printaform εξελίσσεται και καινοτομεί με προϊόντα σύνθετων χαρακτηριστικών και ανταποδοτικού κόστους ομαδοποιημένα περιληπτικά όπως παρακάτω.

ΕπιστολικH ΕπικοινωνIα
(Direct Mail)

Από τη στιγμή που η Εμπορική Αλληλογραφία πήρε την μορφή της Επιστολικής Επικοινωνίας (Direct Mail) και παραδόθηκε στις πόρτες των καταναλωτών, υπήρξε ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους με τους οποίους τα εμπορικά σήματα θα έρχονταν σε επαφή με τους πελάτες των εταιριών. Έχοντας μια ισχυρή ικανότητα ως μέσο να εκτελεί ορισμένους ρόλους, όπως η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος της επιχείρησης σας, η άρση των πωλήσεων και η συλλογή δεδομένων και έχοντας επιτύχει πολλές εκστρατείες σε έναν τεράστιο αριθμό τομέων, είναι το εργαλείο εκείνο που μεταφράζεται στο ανταγωνιστικό και επικοινωνιακό σας πλεονέκτημα τόσο στην απλή του μορφή (προώθηση) όσο και στη σύνθετη(επικοινωνία συναλλαγών).

Εμείς στην Printaform έχοντας σχεδόν 4 δεκαετίες εμπειρίας και απολαμβάνοντας την εμπιστοσύνη του συνόλου των Κυπριακών Χρηματοπιστωτικών Ιδρυμάτων, της Αρχής Τηλεπικοινωνιών Κύπρου (CYTA), πλήθους εμπορικών επιχειρήσεων και της βιομηχανίας, σας προσφέρουμε εξαιρετικά μοντέλα υπηρεσιών άρτια προσαρμοσμένα στις επικοινωνιακές σας ανάγκες.

Παρακάτω αναλύονται περιληπτικά μερικοί από τους λόγους που το Direct Mail λειτουργεί τόσο καλά.

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
ΕΜΠΕΙΡΙΑ
Η φυσικότητα μιας αλληλογραφίας, η αίσθηση της στο χέρι σας, προσθέτει μια άλλη διάσταση στην εμπειρία προώθησης του προϊόντος. Ακαδημαϊκές έρευνες έχουν αποδείξει ότι η ενεργοποίηση πολλαπλών αισθήσεων οδηγεί σε ταχύτερη απορρόφηση του περιεχομένου, το απτικό στοιχείο του χαρτιού προσθέτει επίσης στη συγκράτηση και τέλος αγγίζει και συγκρατεί το χαρτί στα χέρια, επίσης, αποδεικνύει την ιδιοκτησία που αποτελεί σημαντική αξία. Ενώ βλέπουμε και ακούμε το μεγαλύτερο μέρος της διαφήμισης, ο εγκέφαλος απασχολεί περίπου 30% για την απτική επεξεργασία. Το διαφημιστικό ταχυδρομείο προσφέρει πολλές δυνατότητες αξιοποίησης αυτής της ικανότητας. Οι δέκτες αλληλογραφίας, για παράδειγμα, έχουν υψηλότερη συναισθηματική ένταση μέσω της άμεσης αλληλογραφίας από ό, τι για παράδειγμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεοπτικής διαφήμισης δεδομένου ότι βλέποντας και αγγίζοντας ένα κομμάτι αλληλογραφίας σημαίνει ότι είναι πραγματικό.
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ
Η επικοινωνία μέσω Direct Mail απαιτεί τέλεια ενσωμάτωση όλων των περιεχομένων αλλά και των συνεργιών/καναλιών (ΜΜΕ, email κτλ) που μπορεί να υφίστανται ως δράση τις οποίες ενισχύει. Για παράδειγμα τα μέσα ηλεκτρονικής επικοινωνίας καθίστανται 60% πιο αποτελεσματικά όταν συνδυάζονται με διαφημιστικό Direct Mail.
ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΝΑ ΔΡΟΥΝ
Το Direct Mail είναι η πιο πιθανή μορφή επικοινωνίας για να λάβετε μια απάντηση από έναν πελάτη, με το κόστος κάθε απόκρισης να μετράται με ακρίβεια. Το μέσο προσφέρει κίνητρα (επιβραβεύσεις, συλλογή πόντων κτλ) για να κάνει τους καταναλωτές να ενεργούν δημιουργώντας ιδανικό αποτέλεσμα για οποιαδήποτε επιχειρηματική σας δράση.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οι πρόσφατες αναφορές έχουν αποδείξει τη διαρκή αποτελεσματικότητα του διαφημιστικού Direct Mail. Έτσι, έχουν ισχυρότερη επίδραση στη μακροπρόθεσμη μνήμη από άλλα μέσα, όπως για παράδειγμα περίπου 70-75% υψηλότερα από την τηλεόραση. Οι άνθρωποι, στατιστικά θυμούνται την αλληλογραφία των 4 τελευταίων εβδομάδων σε ποσοστό περίπου 80%.